loading...

دانلود فایل

بازدید : 5
شنبه 29 مهر 1402 زمان : 8:43

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ثبت مشخصات بازی شطرنج )



· • • • • • • • °°• ثبت مشخصات بازی شطرنج ثبت مشخصات بازی شطرنج › داشبورد اکسل برای ثبت و ذخیره تجزیه و تحلیل عملکرد در شطرنج شطرنجاکسل داشبورداکسلبرایبازیشطرنج ثبتمشخصاتبازیشطرنج › داشبورد اکسل برای ثبت و ذخیره تجزیه و تحلیل عملکرد در شطرنج شطرنج آنلاین بازی کنید بازی‌های رایگان › شطرنج آنلاین بازی کنید بازی‌های رایگان › رویدادهای شطرنجی را در شطرنج امروز دنبال کنید شطرنج امروز در با بیش از میلیون بازیکن از سرتاسر جهان به رایگان بازی کنید بازی به میلیون‌ها بازیکنی که هر روز در بازی می‌کنند معماها مهارت تاکتیکی خود را با معماهای شطرنجی محک بزنید معماها به یادگیری از اساتید شطرنج درس بگیرید، آخربازی‌تون رو تقویت کنید، تماشا کنید آخرین رویدادهای شطرنجی را تماشا کنید، مجری‌های برتر را دنبال اخبار آخرین اخبار، رویدادهای روز، معمای روزانه و برترین دوستان و سایر اعضا رو از سرتاسر جهان پیدا کنید، در باشگاه‌ها • شطرنج آنلاین رایگان › • شطرنج آنلاین رایگان › همین حالا شطرنج بازی کنید بدون نیاز به ثبت نام، بدون تبلیغات، بدون نیاز به افزونه بازی با کامپیوتر، دوستان و یا حریفان تصادفی ترفند و تکنیک شطرنج که شما راشکست ناپذیر می کنند › › ترفند و تکنیک شطرنج که شما راشکست ناپذیر می کنند › › مهره های خود را هر چه سریعتر گسترش دهید اسب را قبل از فیل جلو ببرید از حرکت دادن مجدد مهره ها در شروع بازی و گشایش اجتناب نمایید در اثنای گشایش، وزیر را پشت سر خط پیاده های خودی قرار دهید از کیش دادن غیر ضروری شاه حریف پرهیز کنید تلاش کنید از قلعه گرفتن حریف جلوگیری نمایید از حرکت دادن غیر ضروری پیاده ها پرهیز نمایید از تعویض مهره ی گسترش یافته با مهره ای که هنوز گسترش ندارد پرهیز نمایید به سرعت شاه را به قلعه ببرید قلعه در جناح شاه از امنیت بیشتری نسبت به قلعه در جناح وزیر برخوردار است آنچه در شروع بازی شطرنجمهم است، گسترش مهره ها به بهترین محل ممکن و قلعه گرفتن شاه است گشایش زمانی کامل می شود که گسترش سوارها و ارتباط بین رخ ها برقرار شود اگر شما گشایش مهره های خود را زودتر به پایان برسانید از ابتکار عمل برخوردار خواهید بود اصولی که در ابتدای بازی باید بر اساس آنها نسبت به انتخاب حرکات اقدام نمود عبارتند از کنترل مرکز، گسترش اگر پیاده ها مسیر را مسدود نکرده باشند فیل در وضعیت اولیه ی خود می تواند چندین خانه را کنترل نماید در صورتی که اسب تنها خانه های همجوار را کنترل کرده و مسیر طولانی تری تا رسیدن به مرکز میدان دارد و از پویایی کمتری برخوردار است باید مهره هایتان را با یک حرکت در بهترین مربع ممکن قرار دهید حرکت دوباره ی مهره موجب از دست دادن فرصت و ابتکارعمل خواهد شد مهره وزیر در عین قدرتمند بودن بسیار آسیب پذیر نیز هست، چرا که هر گونه تهدید و حمله از جانب سوارهای سبک حریف را باید با فرار پاسخ دهد به همین دلیل سفارش می شود وزیر را در عرض دوم پشت پیاده ها قرار داده تا ضمن حفظ ایمنی آن، ارتباط بین رخ ها نیز میسر گردد کیش دادن شاه حریف که به سادگی قابل دفاع باشد ضرورتی ندارد تنها در مواردی که این حرکت مربو ط به گشایش انتخابی باشد مانعی ندارد هنگامی که حریف در انتظار قلعه گرفتن شاه است تلاش کنید شاه او را برای مدت طولانی تری در مرکز نگه دارید یکی از رایج ترین راهها کنترل خانه هایی است که شاه برای قلعه گرفتن باید از آنها عبور نماید معمولاً یا برای قلعه جناح شاه بیشتر مواقع قربانی یک پیاده برای نگه داشتن شاه در مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است فقط در شروع بازی، حرکت پیاده ها تنها برای باز شدن قطر وزیر و فیل و کنترل مرکز انجام می شود و بجز این موارد غیر ضروری می باشد بازی کنان غیرحرفه ای هم می دانند که تعویض یک مهره با موقعیت خوب با مهرهای با موقعیت بد مناسب نیست در واقع تعویض مهره ی گسترش یافته با مهره ای که گسترش ندارد موجب از دست دادن زمان می شود ؛ در نهایت مهره ی گسترشی خود را باید با مهره ای تعویض نمایید که حداقل یک حرکت کرده است آنچه که در شروع یا وسط بازی باید مورد توجه قرار گیرد امنیت شاه است شاه در مرکز بخصوص در وضعیتهای باز از حمله های حریف بسیار آسب پذیر خواهد بود قلعه گرفتن به این معناست که شاه با خیال راحت پشت خط پیاده ای خود قرار گرفته و یکی از رخ ها نیز گسترش می یابد و می تواند به سرعت کنترل یک ستون نیمه باز یا کاملاً باز را در اختیار بگیرد قلعه گرفتن در جناح شاه او را بیشتر از مرکز دور کرده و پشت پیاده های خودی قرار می دهد ضمناً این قلعه نیز زودتر از قلعه گرفتن در جناح وزیر میسر می گردد همچنین قلعه ی مخالف قلعه ی حریف موجب می شود که حملات حریف از توانایی بیشتری برخوردار گردد همه چیز درباه شطرنج و قوانین آن › › همهچیزدرباههمه چیز درباه شطرنج و قوانین آن › › همهچیزدرباه شطرنج یا چترنگ ۱ یک بازی دونفره است که بر روی صفحه شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز انجام می‌شود هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت می‌کنند و آموزش چهار اصل طلایی در شروع بازی شطرنج آموزش چهار اصل طلایی در شروع بازی شطرنج آموزش چهار اصل طلایی در شروع بازی شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه دوم مشهورترین بازی تاریخ شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه دوم مشهورترین بازی تاریخ شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه دوم مشهورترین بازی تاریخ شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه سوم پیروزی در شروع بازی آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه سوم پیروزی در شروع بازی آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه سوم پیروزی در شروع بازی آموزش ثبت حرکت در شطرنج › آموزششطرنج › آموزش ثبت حرکت در شطرنج › آموزششطرنج › · در هنگام نوشتن حرکت های بازی شطرنج همیشه باید ابتدا نام مهره و سپس خانه ای که مهره به آنجا میرود، از چپ به راست نوشته شود برای اختصار فقط حرف اول انگلیسی نام مهره ها را مینویسیم در شکل بالا شطرنج ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد › › شطرنجشطرنج ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد › › شطرنج بازی شطرنج به سه بخشِ شروع بازی یا گشایش، وسط بازی و آخر بازی تقسیم می‌شود که در هر یک از این مراحل، تاکتیک‌ها، استراتژی‌ها و سبک‌های متفاوتی به‌کار بسته می‌شوند مهره‌های شطرنج دارای ثبت مشخصات بازی شطرنج بازي شطرنج بازي شطرنج بازي شطرنج بازي شطرنج

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ثبت مشخصات بازی شطرنج )

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ثبت مشخصات بازی شطرنج )



· • • • • • • • °°• ثبت مشخصات بازی شطرنج ثبت مشخصات بازی شطرنج › داشبورد اکسل برای ثبت و ذخیره تجزیه و تحلیل عملکرد در شطرنج شطرنجاکسل داشبورداکسلبرایبازیشطرنج ثبتمشخصاتبازیشطرنج › داشبورد اکسل برای ثبت و ذخیره تجزیه و تحلیل عملکرد در شطرنج شطرنج آنلاین بازی کنید بازی‌های رایگان › شطرنج آنلاین بازی کنید بازی‌های رایگان › رویدادهای شطرنجی را در شطرنج امروز دنبال کنید شطرنج امروز در با بیش از میلیون بازیکن از سرتاسر جهان به رایگان بازی کنید بازی به میلیون‌ها بازیکنی که هر روز در بازی می‌کنند معماها مهارت تاکتیکی خود را با معماهای شطرنجی محک بزنید معماها به یادگیری از اساتید شطرنج درس بگیرید، آخربازی‌تون رو تقویت کنید، تماشا کنید آخرین رویدادهای شطرنجی را تماشا کنید، مجری‌های برتر را دنبال اخبار آخرین اخبار، رویدادهای روز، معمای روزانه و برترین دوستان و سایر اعضا رو از سرتاسر جهان پیدا کنید، در باشگاه‌ها • شطرنج آنلاین رایگان › • شطرنج آنلاین رایگان › همین حالا شطرنج بازی کنید بدون نیاز به ثبت نام، بدون تبلیغات، بدون نیاز به افزونه بازی با کامپیوتر، دوستان و یا حریفان تصادفی ترفند و تکنیک شطرنج که شما راشکست ناپذیر می کنند › › ترفند و تکنیک شطرنج که شما راشکست ناپذیر می کنند › › مهره های خود را هر چه سریعتر گسترش دهید اسب را قبل از فیل جلو ببرید از حرکت دادن مجدد مهره ها در شروع بازی و گشایش اجتناب نمایید در اثنای گشایش، وزیر را پشت سر خط پیاده های خودی قرار دهید از کیش دادن غیر ضروری شاه حریف پرهیز کنید تلاش کنید از قلعه گرفتن حریف جلوگیری نمایید از حرکت دادن غیر ضروری پیاده ها پرهیز نمایید از تعویض مهره ی گسترش یافته با مهره ای که هنوز گسترش ندارد پرهیز نمایید به سرعت شاه را به قلعه ببرید قلعه در جناح شاه از امنیت بیشتری نسبت به قلعه در جناح وزیر برخوردار است آنچه در شروع بازی شطرنجمهم است، گسترش مهره ها به بهترین محل ممکن و قلعه گرفتن شاه است گشایش زمانی کامل می شود که گسترش سوارها و ارتباط بین رخ ها برقرار شود اگر شما گشایش مهره های خود را زودتر به پایان برسانید از ابتکار عمل برخوردار خواهید بود اصولی که در ابتدای بازی باید بر اساس آنها نسبت به انتخاب حرکات اقدام نمود عبارتند از کنترل مرکز، گسترش اگر پیاده ها مسیر را مسدود نکرده باشند فیل در وضعیت اولیه ی خود می تواند چندین خانه را کنترل نماید در صورتی که اسب تنها خانه های همجوار را کنترل کرده و مسیر طولانی تری تا رسیدن به مرکز میدان دارد و از پویایی کمتری برخوردار است باید مهره هایتان را با یک حرکت در بهترین مربع ممکن قرار دهید حرکت دوباره ی مهره موجب از دست دادن فرصت و ابتکارعمل خواهد شد مهره وزیر در عین قدرتمند بودن بسیار آسیب پذیر نیز هست، چرا که هر گونه تهدید و حمله از جانب سوارهای سبک حریف را باید با فرار پاسخ دهد به همین دلیل سفارش می شود وزیر را در عرض دوم پشت پیاده ها قرار داده تا ضمن حفظ ایمنی آن، ارتباط بین رخ ها نیز میسر گردد کیش دادن شاه حریف که به سادگی قابل دفاع باشد ضرورتی ندارد تنها در مواردی که این حرکت مربو ط به گشایش انتخابی باشد مانعی ندارد هنگامی که حریف در انتظار قلعه گرفتن شاه است تلاش کنید شاه او را برای مدت طولانی تری در مرکز نگه دارید یکی از رایج ترین راهها کنترل خانه هایی است که شاه برای قلعه گرفتن باید از آنها عبور نماید معمولاً یا برای قلعه جناح شاه بیشتر مواقع قربانی یک پیاده برای نگه داشتن شاه در مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است فقط در شروع بازی، حرکت پیاده ها تنها برای باز شدن قطر وزیر و فیل و کنترل مرکز انجام می شود و بجز این موارد غیر ضروری می باشد بازی کنان غیرحرفه ای هم می دانند که تعویض یک مهره با موقعیت خوب با مهرهای با موقعیت بد مناسب نیست در واقع تعویض مهره ی گسترش یافته با مهره ای که گسترش ندارد موجب از دست دادن زمان می شود ؛ در نهایت مهره ی گسترشی خود را باید با مهره ای تعویض نمایید که حداقل یک حرکت کرده است آنچه که در شروع یا وسط بازی باید مورد توجه قرار گیرد امنیت شاه است شاه در مرکز بخصوص در وضعیتهای باز از حمله های حریف بسیار آسب پذیر خواهد بود قلعه گرفتن به این معناست که شاه با خیال راحت پشت خط پیاده ای خود قرار گرفته و یکی از رخ ها نیز گسترش می یابد و می تواند به سرعت کنترل یک ستون نیمه باز یا کاملاً باز را در اختیار بگیرد قلعه گرفتن در جناح شاه او را بیشتر از مرکز دور کرده و پشت پیاده های خودی قرار می دهد ضمناً این قلعه نیز زودتر از قلعه گرفتن در جناح وزیر میسر می گردد همچنین قلعه ی مخالف قلعه ی حریف موجب می شود که حملات حریف از توانایی بیشتری برخوردار گردد همه چیز درباه شطرنج و قوانین آن › › همهچیزدرباههمه چیز درباه شطرنج و قوانین آن › › همهچیزدرباه شطرنج یا چترنگ ۱ یک بازی دونفره است که بر روی صفحه شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز انجام می‌شود هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت می‌کنند و آموزش چهار اصل طلایی در شروع بازی شطرنج آموزش چهار اصل طلایی در شروع بازی شطرنج آموزش چهار اصل طلایی در شروع بازی شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه دوم مشهورترین بازی تاریخ شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه دوم مشهورترین بازی تاریخ شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه دوم مشهورترین بازی تاریخ شطرنج آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه سوم پیروزی در شروع بازی آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه سوم پیروزی در شروع بازی آموزش شطرنج از صفر تا صد جلسه سوم پیروزی در شروع بازی آموزش ثبت حرکت در شطرنج › آموزششطرنج › آموزش ثبت حرکت در شطرنج › آموزششطرنج › · در هنگام نوشتن حرکت های بازی شطرنج همیشه باید ابتدا نام مهره و سپس خانه ای که مهره به آنجا میرود، از چپ به راست نوشته شود برای اختصار فقط حرف اول انگلیسی نام مهره ها را مینویسیم در شکل بالا شطرنج ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد › › شطرنجشطرنج ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد › › شطرنج بازی شطرنج به سه بخشِ شروع بازی یا گشایش، وسط بازی و آخر بازی تقسیم می‌شود که در هر یک از این مراحل، تاکتیک‌ها، استراتژی‌ها و سبک‌های متفاوتی به‌کار بسته می‌شوند مهره‌های شطرنج دارای ثبت مشخصات بازی شطرنج بازي شطرنج بازي شطرنج بازي شطرنج بازي شطرنج

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ثبت مشخصات بازی شطرنج )

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2256

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 2257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 846
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 60
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 847
  • بازدید ماه : 847
  • بازدید سال : 23143
  • بازدید کلی : 33946
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی